Thursday 19 October 2017

Forex Factory 1 Min Chart Opcje Binarne


System opcji binarnych, który działa. Jest to system opcji binarnych, który działa przy użyciu kombinacji wskaźników, które zapewni dla Ciebie i po strategii opcji binarnych, które przedstawię dla Ciebie. Jeśli tylko nauczysz się tylko jednej strategii dla transakcji binarnych, a następnie poświęć swój czas na zapoznanie się z tą strategią, jak to działa. Musisz też cierpliwie czekać na transakcje, aby skonfigurować, jak wyjaśniono poniżej i skorzystaj z dobrego zarządzania pieniędzmi dla opcji binarnych, co sugeruję na tej stronie. zaakceptuj ujawnienie informacji o ryzyku i zastrzeżenie na dole strony przed przystąpieniem. Aby uzyskać wskazówki dotyczące wskaźników i szablonu tutaj, musisz dołączyć do mojego biuletynu za pomocą formularza rejestracyjnego na górze po prawej stronie i zostaną one wysłane do od razu. Po pobraniu i skonfigurowaniu wskaźnika i szablonu, które otrzymałeś ode mnie, Twój wykres będzie wyglądał tak. Piszę ten artykuł w piątek 22 lipca 2017 r. 7 20 am GMT 7.USDJPY M15 chart. ETXCapital Opcje binarne. ETXCapital jest regulowany przez Instytucję Postępowania Finansowego w Londynie i zarabia pieniądze. Możliwość ustalania własnych kwot handlowych . 200 minimalny bilans otwarcia. 5 minimalnych kwot handlowych od 60 sekund do następnego dnia wygaśnięcia times. Wide wybór aktywów. Free demo account. Highly recommended. Get wolna DemoAccount here. Binary Opcje Kopiowanie Handlowe. Risk Disclosure. US Rząd Wymagane Oświadczenie - Commodity Futures Trading Commission Futures a transakcje z opcjami mają duże potencjalne korzyści, ale także duże potencjalne ryzyko Musisz być świadoma ryzyka i być gotowym zaakceptować je w celu inwestowania na rynkach kontraktów futures i opcji Don t handlu z pieniędzmi, których nie możesz sobie wygrać To nie jest ani zażądanie ani oferta kupna SprzedaŜ kontraktów terminowych lub opcji Nie ma Ŝadnej reprezentacji, Ŝeby jakiekolwiek konto lub mogło osiągnąć zyski lub straty podobne do tych, które zostały omówione na tej stronie Wyniki dotychczasowego funkcjonowania dowolnego systemu handlowego lub metodologii niekoniecznie wskazują na przyszłe rezultaty CFTC RULE 4 41 - WYNIKI HIPOTETYCZNE LUB SYTUROWANE WYNIKI WYNIKÓW WYNIKAJĄCYCH Z NIEKTÓRYCH OGRANICZEŃ NIE BĘDZIE ROBOCZY NAGRÓD WYDAJNOŚCI, SYTUROWANE WYNIKI NIE REPRESJE ODPOWIEDZIALNE PRZEDSTAWICIELE PRZEDSIĘBIORSTWAMI, W ODNIESIENIU DO KONIECZNYCH SZKÓD, WYNIKI MOGĄ ZOSTAĆ WYNIKAJĄCE ZE STRUKTURALNYM DLA WPŁYWU, JEŻELI JAKIEJKOLWIEK, NIEKTÓRYCH CZYNNIKÓW RYNKU, ORAZ JAKO SPOSÓB NIERUCHOMOŚCI SIMULATYCZNYCH PROGRAMÓW TRADYCYJNYCH W OGÓLNEJ STRONIE PODLEGAJĄ Fakt, że są one zaprojektowane z korzyścią dla HINDSIGHT ŻADNA OŚWIADCZENIE ZOSTAŁO WYKONANE, ŻE JAKĄKOLWIEK KONTO BĄDŹ LUB DOSTARCZENIEM ZYSKU LUB STRATY PODLEGAJĄCE TEN SPOSÓB WZGLĘDU. Unikalność jest siła. ZASTOSOWANIE Używaj linków podanych w celu zarejestrowania kont w zalecanym Brokerzy otrzymują bonus polecający, ale co ważniejsze, są to te, które używam i mają dobre stosunki z tym. Więc jeśli kiedykolwiek masz jakieś problemy z brokerem, które poleciłam i zarejestrujesz się przez jeden z moich linków lub banerów, a następnie będę stać ramię na ramieniu z tobą, aby rozwiązać wszelkie problemy, które możesz doświadczać. Z społeczności, którą budujemy na temat sposobu handlu wariantami binarnymi Zyskuje, to daje wspólnie jesteśmy całkiem silni ujednoliceni frontem, jeśli kiedykolwiek natknęliśmy się na problemy lub złe traktowanie od maklerów Korzystając z mojej strony internetowej i zalecanego brokera, zgadzasz się, że nie mogę być pociągnięty do odpowiedzialności za zachowanie rekomendowanych brokerów polecam je w dobrej wierze , ale oczywiście nie mam kontroli nad ich zachowaniem.5 Minutowe opcje binarne. Aby przedsiębiorca mógł uzyskać maksimum korzyści z 5-minutowych transakcji binarnych, muszą zidentyfikować i pracować z najbardziej odpowiednią platformą opcji binarnych, która może można znaleźć wiele platform, które mogą być użyte, ale te zalecane dla tego typu opcji to 24option, TradeRush i StockPair Ponadto można je pobrać i używać na telefon komórkowy, co ułatwia życie przedsiębiorcy. Życie 5 minutowych opcji rozwija się od jakiegoś czasu Brokerzy spędzili wiele energii na badaniach, dzięki czemu ich handlowcy są szczęśliwi Wierzą, że więcej rzeczy, które możesz zrobić z ich platformą, tym szczęśliwiej będziesz w większości przypadków to prawda Jednak bardzo ważne jest, aby zrozumieć ryzyko 5-minutowych opcji binarnych Jeśli nie jesteś przygotowany na nie, powinieneś przejść do dłuższych ram czasowych, np. 10 lub 15 minutowych plików binarnych. rzecz o 24options 5 minutowej konfiguracji handlowej, jest to, że timer rozpoczyna się natychmiast po wprowadzeniu handlu wiedzieć, gdy wejdziesz na rynek, cena strajku musi być pokonana pod koniec 5 minut lub 300 sekund Chociaż jest to dość prosta koncepcja, to trochę czasu, aby zrozumieć To tak jak w 60 sekundowym handlu rozmawiamy na tej stronie, ale dłużej Gorąco polecamy przetestowanie tego stylu na koncie demo przed ryzykiem jakiegokolwiek money. Some inne uwagi do rozważenia przy tej metodzie handlowej są wypłaty Wiele razy brokerów obniży stawki wypłaty do 70 -75 To daje brokerowi ogromną przewagę w porównaniu do dłuższego handlu w wysokości 85 Idealnie chcesz sprzedawać ten styl, jeśli widzisz prime setup handlu Jeśli nie t uważaj, że cena będzie się poruszać w Twoim kierunku po 5-10 minutach, wówczas można rozważyć handel przy użyciu opcji pięciominutowej Zawsze pamiętaj o poziomie ryzyka i nie próbuj przekraczać handlu. Większość brokerów ma 10 lub 15 minutowe binarne pakiety, w których musisz wprowadzić zanim dojdziesz do 5-minutowego odliczania Upewnij się, że to dobrze. Ładne ustawienia mogą się pojawić na dłuższych ramkach czasowych, ale nadal możesz wejść w pobliże pięciominutowego znaku. Będziesz także mieć lepszą stopę wypłaty W tego typu transakcjach, wyższa stawka, tym lepiej Pozwala to ryzykować mniej pieniędzy, gdy poszukujesz takiej samej kwoty W czasie dowiesz się, co działa, a co nie robi dla Ciebie i Twojego biznesu Zwróć uwagę na szczegóły i praktykę. Forget siedząc przed ekranem na godziny. Użyj prostych pieniędzy konsekwentnie. Zrób zamówienie za minutę i zamknij komputer. Powinnij cały proces w kółko każdego dnia. Dowiedz się, jak handlować profesjonalistów. Nie emocje, nie martw się Dyscyplinowany handel stanie się bardzo opłacalny. 1Minute Codzienna strategia działa dobrze zarówno w trendzie, jak iw dzikim rynku. Często wybieramy rynki i dno rynku Typowy wykres z sześcioma wygrywającymi dniami z rzędu. Najbieraj wyniki testów zwrotnych. Następna i dostępna do wydruku arkusz z wynikami testów wstecznych możesz sprawdzić handlu historycznego krok po kroku i uzyskać zaufanie. Możesz być ciekawy, jak system działa po opublikowaniu go. I jest wielka niespodzianka bez aktualizacji, dostosowania lub zmiany strategii, daje pozytywne i stabilne wyniki na żywo, a wydajność jest jeszcze lepsza Wszyscy handlowcy, którzy kupili ten system dwa lata temu, zarobili miły zysk. Co ważne jest tutaj, nie jest to system blackboxów czy jakiś zestaw wskaźników Nasz system opiera się na tym, że każda noc jest ceną konsolidacji, ponieważ Wolniejszy ruch To nie Święty Graal działa 100, ale szanse dla ciebie będą działać - konsekwentnie Według najnowszych badań nasz system współpracuje z większą liczbą par walutowych. Gratulacje dla wszystkich którzy osiągnęli zysk. Jest to test na przyszłość. Istnieje wiele doskonałych systemów Forex na rynku Wiele podmiotów gospodarczych stara się stosować system, który został zoptymalizowany Zoptymalizowany system działa doskonale na danych historycznych, ale nie nowe dane Najbardziej solidnym i przekonującym testem jest przegląd wyników po pewnym czasie I to, co zrobiliśmy w tej aktualizacji. Jestem przedmiotem obrotu FULL czas od ponad roku naprawdę próbowałem wszystko Kupiłam tyle EA i webinars, itp. Więc co myślę o tym produkcie Jest rzadkim, to rzeczywiście działa To działa konsekwentnie To nie był overhyped Znalazłem zespół prowadzący ten produkt, aby reagować na pytania i zaoferować pomoc, gdy pytasz ponownie, brzmi tak proste, ale rzadko znaleźć w tej branży Zapewniam prywatny coaching i zazwyczaj doradzam studentowi pozostać daleko od produktów na rynku Ten produkt jestem w pełni recommending. Cheers do 1Minute Daily Daily Team. Tim Morrow, Clovis, CA. Chcę tylko zacząć od powiedzenia wielki THANK TY do Tima i Julie Byłem dwa lata w Forex I handlu 1MinuteDaily przez sześć miesięcy i nadal podekscytowany - naprawdę zarabiam pieniądze Najłatwiejsze pieniądze, które kiedykolwiek zrobiłem Mogę wierzyć, że I've done it. Easy, mechaniczne, wielkie zaufanie I jak ja. Justin, Nowy Jork, USA. Great work I trade Forex pięć lat, w ciągu ostatnich dwóch lat byłem spokojny zyskiem Moja główna strategia była tendencją po właściwym zarządzaniu pieniędzmi Jako pełnoetatowy przedsiębiorca spędziłem 8 godzin dziennie oglądając rynek stale Kiedy znalazłem tę strategię, moje życie zmieniło się dramatycznie Choć spędzam nie więcej niż jedną minutę dziennie przed moją platformą handlową, zarabiam jeszcze dziś pieniądze SMART. Alex Fitz, Las Vegas. Spodziewałem się tak wielu transakcji i ea strategie, dałem żywą próbę tego i to jest niespodzianka Wielka i solidna strategia breakout Doskonałe wsparcie Jestem bardzo szczęśliwa. Muszę powiedzieć, że ten produkt jest legalny i działa To przekroczyło moje oczekiwania i chociaż mam czas do handlu przez cały dzień, lubię tę stronę ategy, ponieważ naprawdę zabiera emocji z obrotu, co jest czymś, co uważam za challenging. Just umieść swoje rozkazy i odejść Ale sprawdzę to przez cały dzień, aby przenieść stop loss na zerwanie nawet wtedy, gdy jestem blisko docelowego zysku. System zarządzania pieniędzmi jest POWERFUL I używać ignorować reguły zarządzania pieniędzmi, dopóki nie przeczytam tej książki, stałem się o wiele lepszym przedsiębiorcą z powodu tego dodatkowego ebook, Money Management. Give to strzał, nie wygrałbyś żałować. Great system Tested to na kilka dni wyglądało dobrze, poszedłem na żywo 50pips na pierwszym handlu Łatwy do zrozumienia, możesz używać go codziennie, opłacalne, skuteczne w czasie Wsparcie jest wspaniałe, że wrócili do mnie w ciągu 24 godzin Mam kilka różnych strategii w przeszłości To jest najlepsze, co gorąco polecam go go. gavin, Londyn, Anglia. I ve ben przy użyciu tego systemu około czterech tygodni i zarabiać konsekwentnie zrobiłem sobie kilka modyfikacji, aby zapobiec fałszywym wyprysków i wreszcie mogę powiedzieć, że im robi mat na Forex W mojej opinii, t jego jest najlepszym systemem tam i uwierz mi, próbowałem sporo Jest prosty, łatwy do zrozumienia, ma sens, a to dało mi z powrotem moje życie nie patrząc na wykresy przez cały dzień i moje pieniądze Dziękuję ci za rozwijając taki wspaniały, zdrowy rozsądek system, który jest również niezwykle dochodowy. C Bell, Południowa Karolina, USA. I po prostu nie mogę uwierzyć, jak niesamowity ten system Jeśli wziąłem wszystkie sygnały wygrałbym 70-80 czasu Miałem sprzedaż tego życia od czasu, kiedy kupiłam, około 1 miesiąca temu i wykazałem się zyskownemu. i naprawdę chcę podziękować programistom systemu za system, facet iits z kopalni złota bardzo polecam, jego niesamowite, mądry i tak łatwy do nauczania. mahmood serry, egipt. Na używałem tego systemu na wszystkich 3 parach przez 6 tygodni To się sprawdziło dobrze Używam wskaźnika fali, aby wyfiltrować fałszywe transakcje, które uniemożliwiły pewne straty Przenoszę również moje zatrzymanie straty aż do pozytywnego obszaru, gdy handel zbliża się do poziomu TP I nie został przyklejony do komputer sprawdzam tylko tyle razy Ta technika naprawdę redukuje scenariusze uzyskania prawie zysku, a następnie spadek z powodu utraty Najlepsza para dla mnie była GBPJPY Wsparcie było bardzo elastyczne Dostaję odpowiedź bardzo szybko Ładny system Łatwy przeczytaj i postępuj zgodnie z instrukcjami Prosto do przodu, a nie skomplikowane Łatwy do budowania zaufania z niego i łatwy w obsłudze Jest to długoterminowe narzędzie w moim polu handlowym teraz. Pam, Arizona, USA. I widziałem recenzję zamieszczone na tej stronie i dało to spróbuj Mam system handlu żyć przez 2 tygodnie i zarabiać konsekwentnie System jest łatwy w obsłudze i gorąco polecam to Podczas gdy system zaleca skupienie się na jednej parze w czasie czasami czasami handlować do 5 par dziennie Materiał zawiera również samouczek na temat technik zarządzania transakcjami pieniężnymi, co jest świetne dla nowych podmiotów gospodarczych, niezależnie od tego, czego handlujesz. Steve Lane, Bluffton, SC. Jednak wszystkie oprogramowanie, które widziałem, 1 Minute Daily jest dobrym sposobem na dokonanie dużej różnicy w swoim handlu Powodem tego mówię, ponieważ nie jest to system z obietnicami oburzenia, ale w rzeczywistości jest to sposób na zwiększenie dochodowych transakcji z niewielkim wysiłkiem, dosłownie od momentu rozpoczęcia korzystania z niego. System pozwala handlować z ufnością wiedząc, że będziesz obchodzony niezależnie od tego, jak trenujesz z procesami wjazdu, zatrzymaj utratę i zyskaj zestaw zysków System wzięł mi tylko pięć minut na zainstalowanie i zrozumienie To jest takie proste, nawet dziecko mogłoby z niego skorzystać. Upewnij się, a ty zobaczymy od pierwszego dnia wolność handlową, którą teraz posiadasz, a jeśli nie robi różnic w zyskach, wystarczy poprosić o żadne struny dołączone do pełnej kwoty. wiele systemów na FPA, w tym blackdog, jestem w obrocie na żywo i zyskuje spójne zyski wth ten, najlepiej jest, daleko, nie wiem, jak Mike z Arizona może ocenić tak źle, i to wkurza mnie, że pozwalasz ludziom oceniać systemy, które nie są na żywo, bl ackdog na przykład, jestem członkiem forum i wiem, że wiele z Twoich opinii jest pokazanych na demo, nie ma szacunku do systemu BD. ray monaghan, capetown. Chcę poinformować 95 przegranych przegranych o 1Minute Codzienny system Wszyscy chodź, nie trać czasu, szukając świętego graala, a nawet tych SCAM ROB BOT haha ​​Spróbuj 1 minutę Daily i nigdy więcej nie zgubisz swojego MONEY. im, a nie nowicjusza, który kupuje od około 10 lat, a to jest najbardziej kompatybilna i łatwa metoda zarabiania pieniędzy stale po miesiącu. Kupiłem tę strategię około 2 tygodni temu Jest to bardzo proste i do punktu Podręcznik jest dobrze przemyślany i obsługa klienta jest bardzo szybka, aby odpowiedzieć na Twoje pytania. dobre wskazówki, które można wykorzystać w handlu To naprawdę jest bardzo prosty system, który każdy może zrozumieć, nowicjusz lub bardziej doświadczony używać tego systemu z moimi EA i wyniki są tak, jak twierdzą, że ich teoria jest dobra i przemyślana po 6 miesiącach s handlu tego systemu żyję muszę powiedzieć, że jest niesamowite Dla wszystkich, aby zobaczyć zrobiłem blog, w którym po moje prawdziwe wyniki z prawdziwymi pieniędzmi zacząłem od 170 USD i teraz jestem do 1850 USD zrobiłem trochę poprawki do ten system, a ja również ryzykuję 10 na każdą transakcję, co jest za dużo, ale jak tylko będę miał rachunek, obniżym ryzyko zmniejszenia zmienności, którą dokonałam już tutaj, a to było pozytywne Po sześciu miesiącach jestem dając 5 gwiazdek ponownie Łatwy system do nauki, set i go, które nie muszą siedzieć cały dzień przed komputerem i bardzo tani mogę tylko polecić to. Slurpee, Republika Czeska. True Money Management. is to must-read krótki e-book dla każdego handlowca, który nadal nie może udać się za pomocą sprawdzonej strategii Zarządzanie pieniędzmi jest najważniejszym zadaniem Jest to brakujący związek pomiędzy wykształconym przedsiębiorcą a dochodowym obrotem Więcej o tym bonusie. Po zapłaty strona internetowa poprosi o wpisanie konta MetaTrader numer tylko numer W celu uniknięcia Internetu pirac y, licencjonujemy produkt do konkretnego numeru konta MetaTrader Możesz pobrać system bezpłatnych demo lub live-kont na dowolny czas później Dostaniesz produkt natychmiast Jest to jednorazowa opłata za życie. Jest to cena wstępna Może zostać wkrótce wznowiona. J Profit Club, 2008 - 2017, Wszelkie prawa zastrzeżone.15 min Strategia opcji binarnych - strategie walutowe - zasoby Forex - Forex Trading-free forex trading signals and FX Forecast.38 15 min Binary Opcje Strategy. on tej strategii otwiera handel po zamknięciu baru. Naphtali Samuel Środa, 03 grudnia 2017 r. 21 26. Zajmował się podobną strategią, ale ja wystawiam handel, jak tylko widzę sygnał, a nie po zamknięciu świecy Inni ludzie, którzy handlowali tym samym systemem twierdzą, że widzą do 90-ciu sukcesów, ale sądzę, że dokładność jest gdzieś 70-80. Don t się mylę, tylko oceniam, ponieważ używam podobnego systemu, który jest wszystko. 15 min Binary Options Strategy. Binary Options System, który działa. Jest to system opcji binarnych, który działa przy użyciu kombinacji wskaźników, które zapewni dla Ciebie i po strategii opcji binarnych, które przedstawię dla Ciebie. Jeśli tylko kiedykolwiek nauczysz się jednej strategii do obrotu binarnego Opcje, a następnie poświęć swój czas na zapoznanie się z tą strategią, jak to działa. Będziesz także musiał cierpliwie czekać na transakcje do konfiguracji, jak wyjaśniono poniżej i skorzystaj z dobrego zarządzania pieniędzmi dla opcji binarnych, co sugeruję na tej stronie. przeczytać i zaakceptować ujawnienie informacji o ryzyku i zastrzeżenie na dole strony przed przystąpieniem. Aby uzyskać wskazówki dotyczące wskaźników i szablonu używanego tutaj, musisz dołączyć do mojego biuletynu za pomocą formularza rejestracyjnego na górze po prawej stronie i zostaną one wysłane do ciebie natychmiast. Po pobraniu i skonfigurowaniu wskaźnika i szablonu, który otrzymałeś ode mnie, Twój wykres będzie wyglądał tak. Piszę ten artykuł w piątek 22 lipca 2017 r. 7 20 am GMT 7.USDJPY M15 chart. ETXCapital Opcje binarne. ETXCapital jest regulowany przez Instytucję Postępowania Finansowego w Londynie i zarabia pieniądze. Możliwość ustalania własnych kwot handlowych . 200 minimalny bilans otwarcia. 5 minimalnych kwot handlowych od 60 sekund do następnego dnia wygaśnięcia times. Wide wybór aktywów. Free demo account. Highly recommended. Get wolna DemoAccount here. Binary Opcje Kopiowanie Handlowe. Risk Disclosure. US Rząd Wymagane Oświadczenie - Commodity Futures Trading Commission Futures a transakcje z opcjami mają duże potencjalne korzyści, ale także duże potencjalne ryzyko Musisz być świadoma ryzyka i być gotowym zaakceptować je w celu inwestowania na rynkach kontraktów futures i opcji Don t handlu z pieniędzmi, których nie możesz sobie wygrać To nie jest ani zażądanie ani oferta kupna SprzedaŜ kontraktów terminowych lub opcji Nie ma Ŝadnej reprezentacji, Ŝeby jakiekolwiek konto lub mogło osiągnąć zyski lub straty podobne do tych, które zostały omówione na tej stronie Wyniki dotychczasowego funkcjonowania dowolnego systemu handlowego lub metodologii niekoniecznie wskazują na przyszłe rezultaty CFTC RULE 4 41 - WYNIKI HIPOTETYCZNE LUB SYTUROWANE WYNIKI WYNIKÓW WYNIKAJĄCYCH Z NIEKTÓRYCH OGRANICZEŃ NIE BĘDZIE ROBOCZY NAGRÓD WYDAJNOŚCI, SYTUROWANE WYNIKI NIE REPRESJE ODPOWIEDZIALNE PRZEDSTAWICIELE PRZEDSIĘBIORSTWAMI, W ODNIESIENIU DO KONIECZNYCH SZKÓD, WYNIKI MOGĄ ZOSTAĆ WYNIKAJĄCE ZE STRUKTURALNYM DLA WPŁYWU, JEŻELI JAKIEJKOLWIEK, NIEKTÓRYCH CZYNNIKÓW RYNKU, ORAZ JAKO SPOSÓB NIERUCHOMOŚCI SIMULATYCZNYCH PROGRAMÓW TRADYCYJNYCH W OGÓLNEJ STRONIE PODLEGAJĄ Fakt, że są one zaprojektowane z korzyścią dla HINDSIGHT ŻADNA OŚWIADCZENIE ZOSTAŁO WYKONANE, ŻE JAKĄKOLWIEK KONTO BĄDŹ LUB DOSTARCZENIEM ZYSKU LUB STRATY PODLEGAJĄCE TEN SPOSÓB WZGLĘDU. Unikalność jest siła. ZASTOSOWANIE Używaj linków podanych w celu zarejestrowania kont w zalecanym Brokerzy otrzymują bonus polecający, ale co ważniejsze, są to te, które używam i mają dobre stosunki z tym. Więc jeśli kiedykolwiek masz jakieś problemy z brokerem, które poleciłam i zarejestrujesz się przez jeden z moich linków lub banerów, a następnie będę stać ramię na ramieniu z tobą, aby rozwiązać wszelkie problemy, które możesz doświadczać. Z społeczności, którą budujemy na temat sposobu handlu wariantami binarnymi Zyskuje, to daje wspólnie jesteśmy całkiem silni ujednoliceni frontem, jeśli kiedykolwiek natknęliśmy się na problemy lub złe traktowanie od maklerów Korzystając z mojej strony internetowej i zalecanego brokera, zgadzasz się, że nie mogę być pociągnięty do odpowiedzialności za zachowanie rekomendowanych brokerów polecam je w dobrej wierze , ale oczywiście nie mam kontroli nad ich zachowaniem.

No comments:

Post a Comment